6.25.2015

Monokromatik denemeler... / Monochromatic...
















Ara sıra bizim oğlanın şaşkın bakışları ve kızın kulaklarını havaya kaldırıp yan yan bakışları altında evde dört dönüp onu şuraya, şunu buraya mı koysam diye eşyaların yerini değiştirdiğim, evin altını üstüne getirdiğim doğrudur ;)) Hep onlar mı dağıtacak!
Çok büyük değişiklik olmasa da çerçeve, saat duvarda ne varsa taşıdım, boş kalanlara ne uydursam diye dolandım durdum. Biraz değişiklik iyidir. Hele bu alışveriş yapmadan eldekilerle yapılabiliniyorsa... 
Sıkılmıştım, ohh ruhuma iyi geldi...








15 yorum:

  1. Evdeki esyalarin yerlesimine bir sure sonra goz alisiyor, bazen sadece evdeki aksesuarlarin yerini degistirmek bile evin genel havasinda ve insanin ruhunda degisiklik yaratiyor. Fotograflar cok guzel bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler öncelikle... Haklısınız, bazen değişiklik iyi geliyor :)

      Sil
  2. Monokrom dekorasyon benimde şu sıralar feci takıntım:) Eğer koltuk takımım kahverengi olmasa, heryeri siyah beyaz eşyalarla doldurabilirim hatta bir duvarı siyaha bile boyayabilirim. Gerçi bazı evlerde kahve siyah uyumuda kullanılmış yani biz çok alışkın değiliz ama fotoğraflarda güzel durmuş:) Bayıldım evinin bu haline, zaten evin o kadar müsait ki bu ruha, mutlulukla kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba aslında ben de yakıştırırım siyahla kahveyi...Hem dekorasyonda hem kıyafette. Neden olmasın? Tabi her kahve tonu değil; biraz daha açık olanlar hardal, taba ya da camel tonundakiler. Çok teşekkürler bu arada :))

      Sil
  3. Tüm detaylar birbirinden güzel, renk skalamızda oldukça benzer. Fotoğraflara da bayıldım ayrıca. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ersin, benzetiliyoruz zaten ;)) Teşekkürler, denedim bir şeyler ;))

      Sil
  4. Bir dergi çekimi sandım. Çok güzel ve profesyonel olmuş. Ellerinize sağlık. Ben de mobilyada siyah, ama en çok beyazcıyım. Objeleri renkli seçip bir tema yakalamaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, şımartıldım :)) Evet dekorasyonda büyük eşyalarda ve duvarlarda tek renk, aksesuarlarla istediğin tarzı yakalamak adına da kolaylık sağlıyor ;)

      Sil
  5. Pat, ben bu yeni hali çoook sevdim, ki bunu sana zaten söyledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet senin için çok büyük değişiklik olmasa da (her ıvır zıvırımı bildiğinden) görünce şaşırttığımı anlayıp sevindim! İstediğim etkiyi yakalamışım ;))

      Sil
  6. Hem yorulmuş, hem eglenmissindir. Eşyalar da sıkılıyor, gezdirmek lazım derim ben, hersey heryerde olabilir, iş yakisirmakta. Ruhun yansıdığı evler herzaman güzeldir. Arsel kuzusuna Öpücükler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ayşen. Tam da dediğin gibi yorucu ve eğlenceli oldu. Hele sonuçtan sonra geçip karşısına izliyorsun ya değmeyin keyfe ;) Öptüm bile senin için Arsel'i...

      Sil
  7. Enn güzeli, yeni birşey almadan, sadece yer değişikliği yapılan dekorasyon bence :)

    YanıtlaSil